【Î】Îmi place să fac cu fiul meu în vârstă de 1 an și 6 luni activitatea cu dot-uri, însă uneori o tot întrerupem. De curând, când îi spun, spun „Hai să ne jucăm cu dot card-urile.”, aduce setul de dot card-uri și-mi zice, “Dot, dot.” I-am arătat cardurile cu puncte albastre, însă nu s-a uitat la ele niciodată. Apoi, am schimbat cardurile cu dot card-uri cu imagini. Când se uită la merele de pe dot card-uri, se preface că mănâncă un măr și zice „măr”. Când se uită la rațele de pe dot card-uri, spune „Mac. Mac.” Este ok să continuăm așa?
【R】Când îi arătati dot card-urile cu imagini, spuneți numele obiectului. Treceți la următorul card spunându-i: „OK. Ce urmează? Hai să ne uităm.” Chiar dacă copiii văd puncte (dots) de câteva ori, circuitele lor vor fi activate. Se crede că dacă un copil înțelege cardurile cu dot-uri de la 1 la 10, el poate înțelege numerele până la 100. Dar este foarte important pentru Dvs. și fiul Dvs. să vă bucurați de activitatea cu dot-uri. Când simțim că ceva este distractiv, emisfera noastră dreaptă începe să lucreze. Pregătiți modul în care arătați dot card-urile și continuați într-un mod distractiv, deoarece cel mai eficient mod de a i le arăta este atunci când el este dispus să se uite la ele.