【Î】Ca părinte, sunt fericită că fiul meu își amintește diverse cunoștințe academice. Însă, nu acordă atenție lucrurilor care nu-l interesează. În cele din urmă ajung să-i impun sentimentele mele. Cum are în jur de 6 ani și este contra mea. Este rănit din cauza cuvinelor mele meschine și ajunge să fie într-o dispoziție proastă. Nu pot face activitățile bine. De exemplu, oare este bine pentru emisfera lui dreaptă să pui DVD-ul lui preferat la o viteză rapidă? Dacă are efect, este bine să-l pun din când în când?

【R】 La început, duceți-l în locuri unde poate vedea copii care se bucură de activități sau arătați-i cum Dvs. vă bucurați făcându-le. Niciodată nu va fi eficient, dacă credeți că „încercați să-l forțați să facă ceva”. Acest lucru se datorează faptului că vă impuneți sentimentele Dvs. și nu țineți cont de ale lui. Dacă îl forțați să facă ceva, atât el cât și Dvs. vă veți simți stresați din cauză că nu vrea să o facă. Dacă doriți să-l puneți să facă ceva, ar trebui să-i arătați că este foarte distractiv. Dacă vede alți copii că se distrează facând acel lucru, și el va vrea să-l facă. Dacă nu aveți cum să-i arătați așa, atunci arătați-i că Dvs. vă distrați făcând acel lucru. În acest caz, faceți acel lucru pentru o vreme și spuneți-i „Tatăl tău și cu mine facem asta, dar tu nu trebuie să o faci.” Copiii urăsc să fie forțați să facă lucruri, însă vor să încerce să le facă singuri, dacă vor vedea pe altcineva că se distrează făcându-le.
Folosind această metodă, indiferent de ce anume îl puneți să facă, este important să-i descoperiți interesele, deoarece acestea îl vor motiva să învețe. Este adevărat că este bine pentru emisfera dreaptă să se pună DVD-uri la viteză mare, însă este important să nu îl expuneți mai mult de 30 de minute, deoarece uneori copiii reacționează negativ la lumină sau culoare. De asemenea, la copiii cu vârsta sub patru ani încă se dezvoltă simțul vederii, așa că, de fapt nu recomandăm acest tip de exercițiu. Dacă fiului Dvs. nu îi place, nu ar trebui să-l forțați să se uite la DVD la viteză mare.