【Î】Am doi copii, unul în clasa I și altul în clasa a treia. Vreau să fac cu ei activități după metoda Shichida, dar nu am timp. Ei merg la culcare la ora 9:00, se ridică la ora 6 dimineața și pleacă de acasă la ora 7:00. Își petrec seriile făcând temele și jucându-se. Timpul trece atât de repede. Încerc să fac activități cu ei doar 10 minute pe zi, dar nu sunt perseverentă. Oare nu am o voință puternică?
【R】Pentru a include activitățile în viața de zi cu zi, ar trebui să începeți prin crearea unui ritm zilnic. Copiii dvs. se pot culca devreme și se pot trezi devreme. Acesta este un obicei bun, așa că păstrează-l. Un moment potrivit pentru activități ar fi în momente liniștite, cum ar fi dimineața sau după baie. Recomandăm ca cei mici să studieze dimineața, dar dacă este dificil să facă acest lucru, treceți în revistă programul de seară al copiilor, până înainte de a merge la culcare. Alocați 10-20 de minute din programul de seară pentru a face un plan pentru activități. Ar trebui să legați cât de bine puteți activitățile cu obiceiurile de viață. Folosiți timpul în mod eficient.
Modul în care folosiți timpul se va schimba în funcție de conținutul activităților. Dacă doriți ca cei mici să facă fișe de lucru, trebuie să decideți numărul de fișe și să le facă în decursul a 10-15 minute. După terminarea acestora, ar trebui să verificați fișele de lucru, să le marcați cu 100 și să le lăudați eforturile.
Dacă doriți să le arătați flashcarduri, este important să vă pregătiți pentru activitate cât de bine posibil, astfel încât să puteți începe oricând. Activitatea durează doar câteva minute. Odată ce vă pregătiți pentru aceasta, puteți să o faceți ori de câte ori copiii dvs. sunt liberi.
Crearea ritmurilor de viață este un aspect. De exemplu, asigurați-vă că cei mici s-au pregătit pentru a doua zi înainte de a merge la culcare. Pe măsură ce le dezvoltați independența, prețuiți timpul pe care îl împărțiți cu ei, chiar dacă este scurt. Alocați-vă timp pentru a comunica cu copiii dumneavoastră.