【Î】 Fiul meu are 5 ani. Când face operații de adunări și scăderi, își folosește degetele. Îi arăt dot card-uri. Să-l opresc să calculeze cu degetele?

【R】 Dacă fiul Dvs. își folosește degetele atunci când calculează, deseori va face greșeli și nu va putea să răspundă imediat. Așadar, se va simți că nu este bun la calcule. Pentru a-l ajuta să poată calcula ușor, fără să-și folosească degetele, ar trebui să-l ajutați să-și amintească clar tabla adunării. Ar trebui să-i arătați carduri cu adunări. Prin repetarea cunoștințelor de asimilat, el își va aminti ecuațiile în mod natural.
De asemenea, până când fiul Dvs. poate să țină minte tabla adunării, puneți-l să calculeze cu ajutorul jetoanelor, abacului cu 100 de bile, pentru a nu-și mai folosi degetele. Baza scăderii este adunarea. Ajutați-l pe fiul Dvs. să țină minte bine tabla adunării, încât să poată spună răspunsurile fără să mai stea pe gânduri.
Scopul activității cu dot-uri este de a dezvolta abilitatea emisferei drepte de a calcula, astfel încât copiii să poată vedea răspunsul dintr-o singură privire, să-l spună și să-l scrie. Prima dată, începeți să-i arătați în mod constant Dot card-urile, apoi îndrumați-l în așa fel încât să spună răspunsurile.
Dați-i să scrie acele răspunsuri ca și exercițiu de verificare a cunoștințelor asimilate. Când îi dați să exerseze număratul sau scrierea numerelor ca și activitate diferită, ar trebui să completeze fișe de lucru cu puncte.