【Î】Când joc cărți cu fiul meu de 4 ani și vrea să primească rolul de profesor, este egoist și face niște reguli nerealiste. El nu creează un joc. Regulile lui sunt contrar regulilor reale și sunt îngrijorată. Vreau să fac cu el activități ESP, însă cred, pe baza acțiunilor lui, că nu le va putea face pentru mult timp.

【R】 Copiii trec printr-o fază în care vor să facă totul în felul lor. Este imposibil pentru părinți să încerce să-și controleze copiii sau să desfășoare activitățile în funcție de programul propriu, din cauză că cei mici, își vor crea pur și simplu propriile activități. Dacă fiul Dvs. stabilește o regulă, ar trebui să fiți de acord cu el, de exemplu, “Aceasta este o regulă distractivă, nu-i așa?” La început, ar trebui să-i satisfaceți dorințele. Dezvoltați imaginația fiului Dvs., întrebându-l “Mai ai și alte reguli distractive? “ Dacă vă jucați folosind regulile lui pentru puțin timp, el va fi mulțumit și va putea să asculte ceea ce îi spuneți. Apoi, ar trebui să-i prezentați câteva reguli de-ale Dvs, “Bine, acum voi adăuga o regulă.“ Dacă părinții îi ascultă și acceptă sentimentele copiilor, și ei vor putea să accepte sentimentele părinților lor. Fiul Dvs. va putea să mediteze și să facă exercițiile de respirație controlată ușor, și va ghici corect la jocurile ESP.