【Î】Cu cea de-a doua fiică folosesc fișe de lucru pentru cele 100 de cuvinte peg, care se adresează copiiilor din clasele primare. Cu toate acestea, nu avansează repede, deoarece le face foarte încet. Prima mea fiică îi spune, „Ei, bine! O să creez o poveste” și schimbă câteva din cuvintele peg. A început să-i spună surorii propriile ei povești originale, iar cea mică să zică că sunt mai ușor de ținut minte și să le prefere pe acestea. Oare este bine așa?

【R】În cadrul memorării peg-urilor, copiii ar trebui să înceapă cu memorarea cuvintelor peg. După care, ei memorează diverse lucruri, cum ar fi numerele odată cu cuvintele. În acest fel, își vor dezvolta capacitatea emisferei drepte, cu care pot ține minte ce au văzut prin imagini. De asemenea, repetând activitatea, ele vor putea ține minte multe lucruri cu ajutorul imaginilor. Este în regulă să schimbe cuvintele cheie peg în altele mai ușor de ținut minte.
Repetând această activitate, de fiecare dată când vor dori să-și aducă aminte ceva, o vor putea face ușor. Ei își vor aminti ce au memorat prin intermediul imaginilor din emisfera dreaptă. Folosiți povești distractive pentru a ține mine ordinea cuvintelor peg.