【Î】 Primăvara aceasta fiica mea a intrat în clasa pregătittoare. Am achiziționat “Fișele de lucru pentru limba japoneză, matematică și emisfera dreaptă pentru copiii din școala primară”. Ea a început să le facă de când a început vacanța de primăvară, completând câte 2 fișe de lucru pe materie și pe zi conform instrucțiunilor. Cu toate acestea, după ce a început școala, și-a pierdut motivația din cauză că ajunge târziu acasă, le promite prietenilor că se joacă zilnic și este obosită. În plus, am rămas surprinsă de ritmul rapid în care se fac materiile la școală. Conținuturile orelor de la școală au ajuns să fie la nivelul la care a ajuns ea în urma activităților Shichida făcute acasă. Fiica mea, care iubește de obicei să facă exerciții, acum nu mai vrea să le facă. Încerc să mă gândesc la diferite moduri de a o motiva, cum ar fi să fac cu ea un program și un tabel al realizărilor și să o las să lipească abțibilduri dacă face fișele de lucru, însă aceste metode nu sunt eficiente. Orele ei de la școală avansează așa de repede. Ce ar trebui să fac? Îmi puteți oferi câteva sugestii ajutătoare?
【R】 Ar trebui să-i schimbați programul și să învățe dimineața, pentru a se putea concentra pe activități într-un timp foarte scurt.
Ritmurile de viață ale copiilor se schimbă complet după ce merg la școală. Nu vor putea să-și păstreze obiceiul de a învăța după ce se întorc de la școală, deoarece prietenii îi vor ruga să se joace împreună. Cu toate acestea, chiar dacă părinții își pun copiii să învețe seara, aceștia sunt obosiți și adorm repede. Este dificil pentru copii să învețe în acest moment al zilei. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face după ce copilul intră la școală este de a-i crea obiceiul de a merge la culcare și de a se trezi mai devreme și de a învăța înainte de micul dejun. Dacă îi formați obiceiul de a învăța dimineața când mintea este ageră, ea se poate concentra și termina lecția într-un timp foarte scurt. Ar trebui să vă asigurați că-și face tema și pentru puțin timp nu mai faceți fișe de lucru cu excepția celor care conțin ceea ce învață la școală.
Este normal ca lucrurile să nu meargă ca de obicei, deoarece obiceiurile fiicei Dvs. și modul în care își folosește energia după ce intră la școală se schimbă. Cu toate acestea, după puțin timp, ea se va obișnui cu mersul la școală și va avea timp liber.
În acest moment, ar trebui să vă gândiți la ce lucruri ar trebui corectate. Asigurați-vă să puneți accent pe formarea obiceiului de a-și face tema primul lucru după ce se întoarce de la școală. Când învață dimineața, este dificil pentru ea să învețe singură, așa că stați cu ea, însă nu ar trebui să o ajutați. Este suficient să stați lângă ea și să faceți altceva. Nu este eficient să o lăsați să învețe singură în camera ei. Studiul în camera ei reprezintă un obstacol pentru ea. Este bine ca ea să învețe în aceeași încăpere în care vă aflați și Dvs.
Vă rugăm să încercați aceste lucruri.