【Î】 De câte ori ar trebui să repet aceast[ activitate?
【R】 Repetați-l de cel puțin 3 ori. Stabiliți modalitățile în care arătați cardurile din același ciclu. De exemplu, creșteți viteza de arătare a cardurilor sau schimbați întrebările sau secvențele. Este important să repetați programul, dar vă rugăm să încercați să găsiți diferite moduri de a arăta cardurile. Țineți minte să folosiți modalități distractive de a-i arăta carduri copilului Dvs., nu doar cele incluse în program.
【Î】 Am repetat modelul de dot program de 3 ori. Ce ar trebui să fac în viitor?
【R】Începeți prin a trece de la ceea ce asimilează copilul prin emisfera dreaptă la cea stângă, completând fișele de lucru „Care?”.
Apoi, îndrumați copilul să poată vedea răspunsurile în imaginile lui, exersând image dots. În plus, arătați-i și carduri cu calcule dificile, astfel ca fiul Dvs. să poată răspundă pe loc. Este important pentru copilul Dvs. să citească sau să scrie numere folosindu-și emisfera stângă.
Pentru a putea să-și manifeste abilitatea de calculator, copilul Dvs. ar trebui să-și folosească atât emisferea dreaptă, cât și cea stângă.