【Î】 Fiul meu are 4 ani și o lună. Începând cu luna a aprilie a început să meargă la grădiniță. Înainte, după micul dejun îi arătam carduri cu imagini, cu puncte și făcea fișe de lucru. Cu toate acestea, acum îmi spune, “Voi face fișele de lucru după ce mă întorc de la grădiniță.” Când încerc să-l pun să facă fișe de lucru după ce se întoarce acasă, îmi spune “ Nu pot pentru că sunt obosit.” și nu încearcă deloc. (Dacă îl forțez, plânge). Îmi fac griji că ar trebui să nu mai fac fișe de lucru cu el, până când se obișnuiește cu noul mediu.

【R】Și pentru adulți este greu să se adapteze în medii noi. Ați creat un obicei bun de a face activități dimineața cu fiul Dvs., așa că ar trebui să păstrați acest obicei. Creați un obicei de a-l pune pe fiul Dvs. la birou să învețe pentru o perioadă de timp stabilită. Pentru a face acest lucru, ar trebui să încercați să-l duceți la culcare și să-l treziți devreme și să păstrați ore fixe. Creați ritmuri de viață pentru el.
Puneți-l să facă fișele de lucru în 10-20 de minunte înainte de a merge la grădiniță. Dimineața, ritmurile corpului sunt cele mai bune.
Dacă învață dimineața, va înțelege ce învață. De asemenea, el poate învăța o cantitate considerabilă de informații într-un timp foarte scurt. Se obișnuiește să învețe dimineața, chiar și după ce va merge la școală, va putea să-și continue activitățile zilnice cu ușurință.
De asemenea, după ce fiul Dvs. se întoarce de la grădiniță, găsiți-vă timp să faceți cu el activități cu carduri cu imagini sau cu puncte.
Dacă fiul vostru urăște fișele de lucru, este posibil ca el să simtă că sunt prea grele. Verificați să vedeți dacă nu cumva conținutul fișelor de lucru este prea greu și întrebați-l de ce le urăște. Dacă simte că fișele sunt grele, întoarceți-vă la părțile pe care le poate face ușor, ajutați-l să înțeleagă acele părți, după care continuați cu fișele de lucru..