【Î】Fiica mea va avea în curând 3 ani. Prietenii meu au început să-și ducă copiii la o școală unde se fac ore de conversații în limba engleză. Am decis ca fiica mea să învețe engleza cu ajutorul materialelor didactice Shichida, dar, din moment ce prietenii mei și-au dus copilul la ore de conversații în limba engleză, oare nu ar trebui să o duc și pe ea tot acolo. Vă rog să-mi spuneți ideile Dvs. despre învățarea limbii engleze conform metodei Shichida.
【R】Nu suntem siguri ce fel de activități se fac la școală, dar oamenii nu pot învăța cu ușurință limbi străine, utilizând metodele de învățare prin emisfera stângă (folosind tehnici de îmbunătățire treptată). Shichida se bazează pe asimilarea masivă a vocabularului,
conversația în limba engleză, povești în limba engleză și recitarea cărților cu imagini în limba engleză, pentru ca cei mici să învețe limba. Folosiți cu fiica dvs. metoda de învățare a limbii engleze prin emisfera dreaptă, punând accent pe asimilarea unui volum mare de informații, după care verificând ce a asimilat (output).
Copiii mici sunt genii în învățarea limbilor. Spre deosebire de adulți, ei pun prioritate pe folosirea emisferei drepte și în mod subconștient asimilează informațiile. De asemenea, au și o capacitate foarte mare de a folosi informațiile în mod liber și de a ține minte cuvinte. Copiii acordă prioritate funcției emisferei drepte până la vârsta de 6 ani. După ce trec de această vârstă, încep să-și folosească emisfera stângă și nu mai pot asimila în mod natural ce învață la nivelul subconștientului. Din acest motiv, în timp ce fiica dvs. se află în faza folosirii emisferei drepte, este important să-i dezvoltați abilitatea de a asculta în limba engleză. Copiii vor asimila cuvinte într-un timp scurt și vor recrea perfect aceste cuvinte.
De asemenea, baza unei limbi este vocabularul. Dacă va asimila (input) un volum mare de cuvinte, datorită volumului masiv de sunete, expresiile și gândurile ei vor fi bogate și i se vor dezvolta abilitățile de ascultare. În acest sens, trebuie să faceți următoarele 3 activități, care reprezintă pilonii importanți ai învățării unei limbi străine: să asculte CD-uri cu cântece în engleză sau conversați să-i citiți cărți cu imagini în engleză și să-i arătați carduri cu cuvinte în engleză pentru vocabular. Cu toate acestea, dacă încercați ca fiica dvs. să învețe în același limba japoneză, cât și limba engleză, munca depusă pentru fiecare în parte nu va fi de ajuns și nu va asimila ambele limbi. Dacă abilitatea ei de a vorbi japoneză este deja scăzută, abilitatea ei de a vorbi în engleză nu se va dezvolta așa cum doriți. Ar trebui să îi oferiți suficient timp pentru a învăța ambele limbi.