【Î】Fac activități cu dot-uri împreună cu fiica mea. A terminat programa și acum facem fișele de lucru. Chiar și atunci când face greșeli în fișele de lucru, nu îi spun răspunsurile corecte și las fișa necorectată. Este bine așa?

【R】Învățați-o răspunsurile corecte și faceți image dots cu ea. Pentru ca activitățile cu puncte să devină o abilitate utilă, este necesar să o învățați întrebările și răspunsurile corecte. Când face greșeli, nu trebuie doar să lăsați fișa de lucru neterminată și să ascundeți răspunsurile. Dacă fiica Dvs. face greșeli, arătați-i răspunsurile corecte, spunându-i, „Acesta este răspunsul”.
Baza obținerii abilității de a lucra cu puncte (dot) este de a vedea răspunsurile sub formă de imagine. La început, puneți-o pe fiica Dvs. să închidă ochii și să-și imagineze puncte (dots). Dacă îi spuneți, „Închide ochii și vei vedea 3 puncte. Poți să vezi punctele?”, iar ea răspunde, „Da, pot.”, atunci spuneți-i „În continuare, cele 3 puncte se vor schimba în cifra 3. Poți să vezi cifra 3?” Dacă răspunde, „Da, pot.”, spuneți-i, „Au mai apărut încă 2 puncte lângă cele 3 și acum vei vedea 5 puncte.” În acest fel faceți activitatea de image dots cu ea. Includeți activitățile de image dots în programul ei, pentru a-și dezvolta abilitatea de a lucra cu dots și de a putea să se distreze atunci când rezolvă fișele de lucru.