【Î】Fac exercițiul de vizualizare cu fiica mea mai mare, care se află în școala primară, însă nu putem ajunge cu ușurință la pasul în care putem vedea culoarea corectă de după afterimage. Se pare că nu-i place să exerseze din cauză că nu simte că progresează. Ce ar trebui să fac?
【R】Deoarece fiica Dvs. nu poate vedea cu ușurință culoarea corectă de după afterimage și repetă acest lucru, a ajuns să se plictisească. Este important să o îndrumați să poată vedea culoarea corectă de după afterimage, dar și să poată mențină imaginea pentru mai mult timp. La început, ajutați-o să mențină ce vede după afterimage. Ar fi bine să o cronometrați ca să vedeți cât de mult poate menține imaginea. Apoi, puneți-o să-și imagineze că cercul își schimbă culoarea sau forma. Este în regulă și dacă încă poate vedea afterimage-ul și într-o culoare complementară. Și în acest fel,îi puteți dezvolta imaginația. Apoi, ar trebui să creați o poveste amuzantă. Orice poveste e bună. De exemplu, dacă poate vedea un afterimage portocaliu, puteți face o poveste de genul, „Numărul de puncte portocalii crește și devin mandarine. Din ele cresc urechi, ochi, nasuri, guri, brațe și picioare. Apoi pornesc într-o călătorie în alte orașe … ” Fiica Dvs. poate să se alăture la crearea poveștii, punându-i câteva întrebări „Ce fel de loc este? Ce vezi în jurul tău”, etc. și se va bucura de activitate. În cadrul tehnicii de vizualizare, nu trebuie să folosiți tot timpul cardul portocaliu. Puteți să-l combinați și cu alte activități.